wtorek, 21 stycznia 2014

Kolejna porcja bransoletek.

Witam.
Jak widać, ciężko jest mi zmusić się do publikacji nowych zdjęć. Przed świętami nowych właścicieli znalazło 10 bransoletek z czego jestem bardzo zadowolona ;) Szkoda, że nie mam zdjęć. Największą popularnością cieszą się bransoletki tureckie z Toho (małe i duże koraliki) w kolorze biało-czarnym. I co jeszcze najciekawszego: zrobiłam 1 bransoletkę męską ! Była z plecionych rzemieni i z przywieszką z aparatem :) Dzisiaj pragnę zaprezentować Wam zdjęcia bransoletek, które wykonałam już dawno, ale nie znalazły się wcześniej na moim blogu.

Zdjęcia wykonała: Paula Olszewska Photography





Oprócz trzeciej (gdzie w sekwencji było 36 koralików i trzeba było dbać o to, żeby się nie pomylić przy nawlekaniu)są bardzo proste do wykonania, ale czasem te najbardziej proste są lepsze od przekombinowanych :) Pozdrawiam.

Już niebawem ruszy:
https://www.facebook.com/greatcraft
Zapraszam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz